جنوب بازی Missile Cards تریلر بازی – trailer bazi

جنوب: بازی Missile Cards تریلر بازی – trailer bazi – – – iPod Touch

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی مردم در این مسیر پرریسک سرمایه‎گذاری نکنند ، واکنش روحانی به دلار 4800 تومانی

    رییس‌جمهور با اشاره به ایام پیروزی انقلاب گفت: ملت کشور عزیزمان ایران بعد از قرن‌ها تصمیم گرفتند تا حاکمیت ملی، عزت و استقلال و آزادی را در جامعه محقق کنند.

    مردم در این مسیر پرریسک سرمایه‎گذاری نکنند ، واکنش روحانی به دلار 4800 تومانی

    واکنش روحانی به دلار 4800 تومانی/ مردم در این مسیر پرریسک سرمایه‎گذاری نکنند

    عبارات مهم : انقلاب

    رییس جمهور با اشاره به ایام پیروزی انقلاب گفت: ملت کشور عزیزمان ایران بعد از قرن ها تصمیم گرفتند تا حاکمیت ملی، عزت و استقلال و آزادی را در جامعه محقق کنند.

    به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در ابتدای نشست خبری امروز خود با تبریک ایام دهه فجر به مردم، اظهار کرد: مردم خود انقلاب را به پیروزی رساندند. درود و سلام همه ما به امام بزرگوار، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس.

    وی افزود: ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران بعد از قرن ها که در نظام استبدادی پادشاهی در زحمت بودند و ده ها سال کشور در اختیار قدرت های بیگانه بود، تصمیم گرفتند تا حاکمیت ملی، عزت، استقلال، آزادی را در جامعه پیاده کرده و جامعه را از انواع بی عدالتی ها و فسادها پاک کنند.

    رییس جمهور ادامه داد: انقلاب ما از هنگامی که که به پیروزی رسید و امروز که 39 سال از این پیروزی می گذرد شاهد حضور مردم، نشاط آنان و استقامت ارزش در برابر انواع تهدیدها و نیز موفقیت های فراوان در عرصه های داخلی و خارجی در جهت اهداف و آرزوی بزرگ های انقلاب بوده ایم.

    روحانی با بیان اینکه آرزوی بزرگ ها و اهداف انقلاب آرزوی بزرگ هایی است که هدایتگر مسیر و راه مان جهت قرن های متوالی هست، اظهار کرد: هیچ وقت نشده است این مردم را از اصل آزادی، استقلال، حاکمیت ملی و مبارزه با استبداد و استعمار و ایستادگی در برابر متجاوزین و مبارزه با فساد دست بردارند. راه ما نیز همان راه است و شیوه ها البته در سبک زندگی و اداره کشو باید رو به تعالی باشد.

    مردم در این مسیر پرریسک سرمایه‎گذاری نکنند ، واکنش روحانی به دلار 4800 تومانی

    باید افکار و توصیه های نسل جوان مان را بشنویم و بپذیریم
    وی با تاکید بر اینکه آن روز که انقلاب اتفاق افتاد نسل جوان مان کمتر از هفت میلیون از جمعیت را تشکیل می داد، اظهار کرد: باید نسل جوان مان که امروز 70 درصد جمعیت کشور ما را تشکیل می دهد و افکار و راهی که آنان توصیه می کنند را بشنویم و بپذیریم. تنها شنیدن هم کافی نیست، جوانان نمی خواهند ما فقط صدای آنها را بشنویم. آنها دارای افکار و ایده هایی هستند و دنیای تازه را می بینند و پیشنهاد و سخنی دارند که ما باید پیشنهادهای آنان را بشنویم و مطالعه کنیم و با آنها به گفت وگو بنشینیم.

    رییس جمهور ادامه داد: راهی که آنها پیشنهاد می کنند و مسیری که می پسندند باید در اراده و خواست حاکمیت همواره تاثیرگذار باشد. جوانان هم شنیدن صدایشان و هم اثرگذاری فکرشان را در حاکمیت خواستارند آیا که آنان اکثریت جامعه ما هستند و آن روز که انقلاب پیروز شد جوانان ما کمتر از هفت میلیون بودند ولی امروز 25 میلیون نفر از جمعیت ما را جوانان تشکیل می دهند.

    روحانی با بیان اینکه جامعه امروز ارتباطش با دنیا و رابطه اش بر اساس سطح سواد و معلومات عمومی اش هست، اظهار کرد: آنچه که جامعه ما در وقت انقلاب از لحاظ ارتباط با دنیا و رابطه اش با دنیا داشت بر اساس سطح سواد و معلومات عمومی آن دوره بود ولی امروز این میزان متفاوت شده است است بعد ما باید وقت شناس باشیم و اگر وقت را بشناسیم انجام وظیفه جهت ما سخت و سخت نخواهد بود.

    وی همچنین با بیان اینکه دولت دوازدهم علاوه بر آرزوی بزرگ های اولیه انقلاب اسلامی دو نشانه مهم را جهت خود تعیین و اعلام کرده هست، گفت: اشتغال مولد و مبارزه با فقر مطلق دو هدفی است که ما آن را دنبال می کنیم و در بودجه سال 97 هم به این دو اصل توجه عمیقی کردیم و امیدواریم نمایندگان مجلس هم آنچه که در نهایت از بررسی بودجه به ما می دهند دنبال کننده همان راه باشد تا ما بتوانیم برنامه هایمان را جهت مردم پیاده کنیم.

    رئیس جمهور در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر چرایی نوسانات ارزی اظهار کرد: قیمت ارز را متعادل نمی بینیم و باید به تعادل برسد. اگر قیمت ارز بالاتر از هفته های پیش است حتما نمی تواند دلایل تجاری و اقتصادی داشته باشد.

    ارتباط گرانی ارز با دولت در صورتی صحیح است که کسری بودجه داشته باشیم
    وی ادامه داد: نمی تواند دلایل تجاری داشته باشد چراکه ما در تامین ارز و همچنین مخارج ارزی ترازمان مثبت هست. درآمد ارزی ما بیش از مخارج ارزی مان هست. نمی تواند دلایل اقتصادی داشته باشد، چون این عنوان که بعضی ها می گویند خود دولت ارز را گران کرده است در صورتی صحیح است که دولت کسری بودجه داشته باشد. ما امسال کسری بودجه نداریم.

    روحانی در تصریح سخنانش گفت: ده ماه گذشته هم نشان داد که امسال شرایط از سالهای گذشته بهتر هست. سالهای گذشته در دی و بهمن دچار مشکلاتی شده است بودیم ولی امسال مشکلی نداریم.

    وی سپس گفت: قاعدتا زیاد کردن قیمت ارز علت روانی و تبلیغاتی دارد. من به مردم اطمینان می دهم که آینده ما از امروز حتما بهتر خواهد بود. حتی در درآمدهای ارزی و غیرنفتی وضع ما ا ز گذشته بهتر بوده هست. بنابراین شرایط ما در آینده بهتر خواهد بود. تصمیماتی جهت کنترل نوسانات ارز گرفته شده است که بخشی از آن را مدیر بانک مرکزی اعلام کرده یا می کند.

    مردم جهت منافع خودشان در راه های امن تر از ارز قدم بردارند
    رئیس جمهور خطاب به مردم خاطر نشان کرد: من به مردم توصیه می کنم که دراین مسیر پر ریسک قدم برندارند. جهت منافع خودشان در راه های امن تر از ارز قدم بردارند. خواهش من از مردم این است که به راهنمایی های کارشناسان اقتصادی توجه کنند.

    وی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با چگونگی پرداخت بدهی دولت به شرکت تامین اجتماعی نیز گفت: در زمینه بدهی شرکت تامین اجتماعی دولت صحبتهای مهمی دارد. من به وزیر کار تاکید کردم که باید از بنگاه های اقتصادی دست بردارد شرط من جهت روی کار آمدن ایشان در این وزارتخانه این بود که از بنگاه ها دست بردارد.

    وی ادامه داد: چه مقامات دولتی و چه نهادهای غیردولتی و چه نیروهای مسلح باید بنگاه های اقتصادی را رها کنند. این به نفع خود آنها و مردم است.

    رییس‌جمهور با اشاره به ایام پیروزی انقلاب گفت: ملت کشور عزیزمان ایران بعد از قرن‌ها تصمیم گرفتند تا حاکمیت ملی، عزت و استقلال و آزادی را در جامعه محقق کنند.

    مسائل سیاسی، اجتماعی و سیاست خارجی هم مورد اعتراض مردم بوده است
    رییس جمهور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا دولت صدای مردم را در اعتراضات اخیر نسبت به تورم و گرانی شنیده است و اگر شنیده است آیا به دنبال ترمیم تیم اقتصادی خود است یا نه؟ اظهار کرد: اعتراض من به همین شیوه پرسش پرسیدن شماست. شما هنگامی که خواست مردم را فقط در بخش اقتصاد می بینید همین به معنای نشنیدن صدای مردم هست. اعتراض مردم فقط به پرسشها اقتصادی نبوده هست، پرسشها سیاسی، اجتماعی و سیاست خارجی هم مورد اعتراض مردم بوده هست. گوش ما باید جهت شنیدن حرف مردم باز باشد و ببینیم که مردم چه می خواهند.

    وی افزود: مسیر تورم از ابتدای کار این دولت که اگر شما به آرشیو خبرگزاری خودتان هم رجوع کنید آن را می بینید به سمت اوج نبوده و از ابتدای دولت گذشته تا امروز مسیر کم کردن را دنبال کرده است که نشان می دهد ما راه درستی را گزینش کردیم. همچنین رشد اقتصادی ما در سال 91، منهای 6.8 درصد بوده و سال گذشته رشد اقتصادی ما دو رقمی شده است است که البته معنایش این نیست که همه پرسشها مردم حل شده است است.

    رییس جمهور با بیان اینکه ما امسال حقوق مستمری بگیران را نسبت به دو سال گذشته سه برابر کرده ایم، اظهار کرد: معنای این کار این است که ما به مردمی که در زحمت هستند توجه داریم و نیز اینکه جهت ریشه کن کردن فقر مطلق بودجه ای در سال 97 مشخص کرده ایم یعنی آنکه به فقر توجه داریم و یا اینکه جهت اشتغال در بودجه منبع کنار گذاشته ایم به این معناست که به بخش اشتغال هم توجه می کنیم. حالا ممکن است که نمایندگان مجلس اعداد و ارقام را کمی پایین و اوج بکنند ولی اینکه دولت کارش مبارزه با فقر مطلق است به این معناست که دولت گوش شنوا دارد و می خواهد صدای مردم را بشنود.

    وی تاکید کرد: شاید در دولت های اخیر این نخستین دولت است که به روشنی گفته اعتراض را می شنود و می پذیرد. شاید در بعضی دوره ها اعتراض ها شنیده نشده است و من این روز را روز بسیار مبارکی جهت همه مان می دانم که صدای مردم را بشنویم و در حل پرسشها آنان بکوشیم.

    رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که رویکرد کشور عزیزمان ایران نسبت به منطقه چه خواهد بود و آیا به خاطر منطقه باقدرت های بزرگ جهانی گفت وگو خواهد کرد یا خیر گفت: ما همواره در منطقه پیچیده ای هستیم و با پرسشها فراوانی روبرو می شویم راه حل مهم را راه حل مذاکره با کشورهای منطقه می دانیم ولی هیچ وقت ابایی نداریم که با کشورهای مهم دنیا راجع به آن صحبت کنیم.

    وی به همین جهت ادامه داد: من یاد ندارم طی 5 سال گذشته با سران کشورهای مهم دنیا صحبت کرده باشم مگر اینکه راجع به منطقه نیز صحبت کرده باشیم. نشانه این صحبت ها مبارزه با تروریسم بوده، ایجاد صلح و ثبات بوده، هدفش این بوده که قدرتهای خارجی در امور کشورهای منطقه دخالت نکنند و به فکر فروش اسلحه نباشند.

    روحانی تاکید کرد: ما همچنان با کشورهای منطقه و کشورهای خارج از منطقه راجع به منطقه حرف می زنیم، گفت وگو می کنیم و حتی گاهی کمک می خواهیم. خواست من از مقامات اروپایی این بود که بمباران مردم مظلوم یمن متوقف شود. ما هر لحظه در مورد منطقه حرف زده ایم و می زنیم.

    واژه های کلیدی: انقلاب | اقتصادی | رئیس جمهور | رئیس جمهور | رییس جمهور | حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار