جنوب بازی Missile Cards تریلر بازی – trailer bazi

جنوب: بازی Missile Cards تریلر بازی – trailer bazi – – – iPod Touch

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز بازار خودرو جهت برخورد با خودروسازان منتظر تصویر العمل بازار هستیم ، روش تازه قیمت‌گذاری خودرو

    رئیس شرکت حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در حالی که کشور عزیزمان ایران ماشین قیمت 4 ماشین را زیاد کردن داده هست، گفت: اجازه زیاد کردن قیمت در اختیار خودروسا

    جهت برخورد با خودروسازان منتظر تصویر العمل بازار هستیم ، روش تازه قیمت‌گذاری خودرو

    روش تازه قیمت گذاری خودرو/ جهت برخورد با خودروسازان منتظر تصویر العمل بازار هستیم

    عبارات مهم : ایران

    رئیس شرکت حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در حالی که کشور عزیزمان ایران ماشین قیمت 4 ماشین را زیاد کردن داده هست، گفت: اجازه زیاد کردن قیمت در اختیار خودروسازها نیست، ولی به دنبال این زیاد کردن قیمت ، بازار را رصد و سپس تصویر العمل نشان می دهیم.

    به گزارش فارس، با اعلام رسمی کشور عزیزمان ایران ماشین جهت زیاد کردن قیمت 4 محصول خود این خودروساز عملا زیاد کردن قیمت ماشین را شروع کرد.

    جهت برخورد با خودروسازان منتظر تصویر العمل بازار هستیم ، روش تازه قیمت‌گذاری خودرو

    از طرفی در ماه های گذشته مباحث زیادی در مورد زیاد کردن قیمت ماشین مطرح بوده و مطالبی هم در روزهای اخیر مبنی بر زیاد کردن قیمت ماشین به میزان 5 درصد کمتر از حاشیه بازار آزاد شنیده شد که البته این خبر هم به صورت رسمی اعلام نشد. از طرفی مخاطبان فارس هم در سامانه فارس من خواستار مشخص شدن وظیفه قیمت گذاری ماشین شده است بودند.

    بنابراین با توجه به زیاد کردن قیمت 4 محصول کشور عزیزمان ایران ماشین گفت وگویی را با عباس تابش مدیر تازه شرکت حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

    رئیس شرکت حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در حالی که کشور عزیزمان ایران ماشین قیمت 4 ماشین را زیاد کردن داده هست، گفت: اجازه زیاد کردن قیمت در اختیار خودروسا

    آقای تابش آیا با توجه به زیاد کردن قیمت خودروها به وسیله خودروسازان داخلی از جمله کشور عزیزمان ایران خودرو، شرکت حمایت مجوزی جهت زیاد کردن قیمت ماشین صادر کرده است؟ اگر این شرکت مجوز صادر نکرده هست، این خودروسازان چگونه زیاد کردن قیمت محصولات را اعلام کرده اند؟ آیا همان طور که جهت صنایع لوازم خانگی مجوز زیاد کردن قیمت به صورت غیر رسمی صادر شد، خودروسازان هم مجوز غیر رسمی زیاد کردن قیمت را دریافت کرده اند؟

    سازمان حمایت هیچ گونه مجوز زیاد کردن قیمت رسمی و غیر رسمی جهت هیچ خودروسازی صادر نکرده هست.

    سازمان حمایت مسئول برآورد قیمت تمام شده است خودروهای مشمول قیمت گذاری بوده است که این کار را انجام داده و نهایی شده است است و این هفته نتیجه این بررسی ها به ستاد تنظیم بازار ارائه می شود.

    وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان یک عضو از ستاد تنظیم بازار است و این ستاد یک کارگروه فرا بخشی است که در مورد سیاست های آتی کشور در مورد خودورها تصمیم گیری می کند.

    جهت برخورد با خودروسازان منتظر تصویر العمل بازار هستیم ، روش تازه قیمت‌گذاری خودرو

    ایران ماشین امروز فروش 4 محصول خود به قیمت تازه را به صورت رسمی اعلام کرده است که این 4 ماشین مشمول قیمت گذاری نیستند، بنابراین اگر زیاد کردن قیمتی صورت گرفته، این زیاد کردن قیمت نه نیاز به مجوز شرکت حمایت داشته و نه شرکت حمایت به این خودروساز مجوز زیاد کردن قیمت داده است.

    آتش قیمت در اختیار خودروسازها نیست

    رئیس شرکت حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در حالی که کشور عزیزمان ایران ماشین قیمت 4 ماشین را زیاد کردن داده هست، گفت: اجازه زیاد کردن قیمت در اختیار خودروسا

    اما این عنوان هم به معنای آتش به اختیار خودروسازها نیست، این سیاست باید ظرف یک تا دو هفته آینده منجر به کم کردن قیمت ماشین شود و اگر این اتفاق نیفتد حتما شرکت حمایت پیگیری می کند.

    خودروهایی مشمول قیمت گذاری می شود که زیر 45 میلیون تومان باشد، ولی تعداد این خودروها بسیار محدود هست. به این ترتیب آیا خودروسازان مجازند هر چقدر که درخواست کردند در سایر خودروها که به عبارتی مشمول قیمت گذاری نیست، زیاد کردن قیمت اعمال کنند؟

    خودروهایی که قبل از زیاد کردن قیمت، قیمت آنها زیر 45 میلیون تومان بوده هست، مشمول قیمت گذاری است و همان طور که پیش تر گفتم ما این کار را انجام داده ایم و نتیجه را به ستاد تنظیم بازار اعلام خواهیم کرد.

    جهت برخورد با خودروسازان منتظر تصویر العمل بازار هستیم ، روش تازه قیمت‌گذاری خودرو

    تعداد این خودروها بسیار محدود هست. قرار است چند درصد قیمت این خودروها زیاد کردن یابد؟

    قیمت تمام شده است این خودروها محاسبه شده است هست. به عنوان نمونه محاسبه کرده ایم که قیمت تمام شده است پراید صندوق دار چقدر می شود و این رقم را به کارگروه تنظیم بازار اعلام می کنیم و کارگروه تنظیم بازار هم با لحاظ تمام نقطه نظرات حوزه های بخشی و فرابخشی در مورد آن تصمیم گیری می کند.

    با توجه به اینکه اغلب خودروها قیمتی بیش از 45 میلیون تومان دارند بنابراین قیمت گذاری سایر خودروها بر عهده خودروساز است؟

    عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت است.

    بنابراین از صحبت های شما این عنوان استنباط می شود که خودروساز هر چقدر تاکنون زیاد کردن قیمت داده هست، تخلفی نکرده هست، به عنوان نمونه اگر کشور عزیزمان ایران خودرو، 38 میلیون تومان قیمت پژو پارس اتومات را زیاد کردن داده است و قیمت این ماشین را از 54 میلیون تومان به 83 میلیون تومان رسانده هیچ تخلفی نکرده است؟

    خیر، منظور من این نیست. ولی زیاد کردن قیمتی که این خودروساز در مورد 4 ماشین خود اعمال کرده دقیقا در مورد خودروهایی بوده است که مشمول قیمت گذاری نبوده هست.

    بنابراین کشور عزیزمان ایران ماشین در مورد این ماشین خودش می تواند قیمت اعلام کند و براساس عرضه و تقاضا هم بفروشد و تا اینجا هم براساس وظیفه سران قوا و شورای مسابقه شرکت حمایت مسئولیتی ندارد، چون این خودروها اصلا مشمول قیمت گذاری نبوده هست، ولی اینکه این اقدام باید منتج به کم کردن قیمت باشد فلسفه ای است که شرکت حمایت رصد می کند.

    اما اقدام این خودروساز در جهت کم کردن قیمت ها نبوده هست، هنگامی که خودوساز قیمت را زیاد کردن داده است شما چطور انتظار کم کردن قیمت ها را دارید؟

    امروز این اتفاق افتاده هست، شما یک وقت یک روزه به ما بدهید تا ما این اقدام را رصد کنیم و بعد بگوییم برخورد ما چه خواهد بود.

    ایران ماشین امروز فروش 4 محصول خود را با زیاد کردن قیمت میلیونی اعلام کرده هست، ولی خودوسازانی که قطعات خودروهای خود را به صورت سی کی دی وارد می کنند، از ماه ها پیش زیاد کردن قیمت ها را اعمال کرده اند و هیچ گونه برخوردی هم با آنها نشده است؟

    خودروهای تجاری داستان دیگری دارد. اینها بحث تعزیراتی دارد و شرکت حمایت آن را هم پیگیری می کند، اعتماد ما این است که تمام خودروسازان ایفای تعهد مصرف کننده را سرلوحه کار قرار دهند.

    شما چگونه انتظار دارید که این اقدام کشور عزیزمان ایران ماشین و دیگر خودروسازان در مورد زیاد کردن قیمت، منجر به کم کردن قیمت ها شود، مگر ممکن است؟

    انتظار ما کم کردن قیمت در بازار هست.

    حتی اگر خودروساز قیمت یک ماشین را 38 میلیون تومان زیاد کردن داده باشد شما در انتظار کم کردن قیمت هستید؟

    قبول دارید بعضی متغیرها زیاد کردن قیمت داده است؟ کشور عزیزمان ایران ماشین به تازگی قیمت ها را اعلام کرده هست، بگذارید فعلا این خودروساز خودروها را بفروشد و بعد ما نتیجه را در بازار رصد کنیم.

    آیا جهت این اقدام شما خیلی دیر نیست؟ از ماه ها پیش باید بازار رصد می شد و به نظر می رسد نباید به یک خودروساز اجازه چنین زیاد کردن قیمتی را داد؟

    به هرحال این خودروها مشمول قیمت گذاری نبوده است و ما می خواهیم بازار را رصد کنیم و اگر این اقدام منتج به کم کردن قیمت در بازار نشود، آن وقت مدعی ماشین ساز می شویم. باید منتظر نتیجه این قیمت گذاری خودروساز در بازار بود.

    اگر نتیجه این اقدام، کم کردن قیمت ماشین در بازار باشد مورد قبول شرکت حمایت هست، ولی اگر این تاثیر در بازار را نداشته باشد مورد قبول شرکت حمایت نیست.

    پس قیمت گذاری این خودروها آزمایش بازار است؟

    من نمی دانم. من هم امروز متوجه شده است ام و نمی دانم چه سیاستی کشور عزیزمان ایران ماشین از این قیمت گذاری دارد.

    تابش در اینجا با طرح این پرسش که مگر رسانه ها نمی گویند سود ماشین را دلالان می برند و مصرف کننده و خودروساز چیزی عایدش نمی شود؟

    بله رسانه ها گفته اند، ولی الان با این قیمت گذاری سود زیاد کردن قیمت قرار است نصیب خودروساز شود و باز هم مصرف کننده است که متضرر می شود، ضمن اینکه معلوم نیست چه اتفاقی در بازار بیفتد.

    اگر این ماشین پژو پارس اتومات که به وسیله خودروساز به قیمت 83 میلیون عرضه می شود و فرض بگیریم که در بازار قیمت 86 میلیون تومان دارد، اگر در روزهای آتی قیمت بازار به 84 یا 83 میلیون تومان برسد، بعد اتفاق خوبی هست.

    اگر چنین اتفاقی بیفتد این اتفاق فقط به نفع خودروساز است و منافع مصرف کننده را اصلا در نظر نگرفته اید؟

    امروز پژو پارس اتومات را دلال ها با قیمت بالاتر از 83 میلیون به مصرف کننده می فروشند و مردم هم می خرند و به این عرضه و تقاضا می گویند و اگر این اقدام خودروساز منجر به کم کردن قیمت ها در بازار شود نتیجه خوبی حاصل شده است هست. ولی نظارت هم باید باشد.

    به ما یک وقت دو هفته ای بدهید و اگر به یک عدد معقول در قیمت ماشین نرسیدیم عنوان را پیگیری می کنیم. ما به دنبال حقوق مصرف کننده هستیم.

    در مورد خودروهای مشمول قیمت گذاری کسی حق ندارد تا اعلام مصوبه یک ریال قیمت ها را زیاد کردن دهد.

    مصوبه کی اعلام می شود؟

    مصوبه تعیین قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان بعد از تشکیل کارگروه تنظیم بازار اعلام می شود.

    واژه های کلیدی: ایران | بازار | ماشین | میلیون | میلیونی | قیمت گذاری | خودروسازان | خودروسازان داخلی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار